- = Aimbot = -
Aim_Active - AIM ON / OFF
Aim_Deathmatch - Стрілянина в союзників
Aim_Aimkey - Активація на кнопку миші (. 1,2,3,4,5 0 - вимкнено)
Aim_Aimthrough - Стрільба крізь стіни
Aim_Autoshoot - Авто постріл
Aim_NoSpread - Кулі летять в одну точку
Aim_NoRecoil - Приціл не піднімається - анти-віддача
Aim_Silent - Ви дивіться в одне місце, а AIM наводить справжній приціл на мету, але ви цього не бачите, і при дезактивованим AIM'e чільне вже збігається з сьогоденням. Побачите - зрозумієте
Aim_Smooth - Плавне наведення
Aim_Smoothtype - Тип Smooth'а
Aim_Aimspot - Місце для наведення
Aim_Prediction - Передбачення шляху гравця у напрямку його руху
Aim_DrawAimspot - Активує жовту точку на
Aim_FOV - Відстань від центру екрану, на якому активується AIM
Aim_DrawFOV - Малювати квадрат
Aim_MinDistance - Мінімальна відстань від вас, на якому вже НЕ активується AIM
Aim_DrawMinDistance - Малювати лінію MinDistance
Aim_NoTwitching - Не змінюється мета після кожного пострілу
- = ESP = -
Esp_Style - 0 - ESP OFF / 1 - Квадрати / 2 - Круги
Esp_Visible - Обведення стає зеленою, коли гравця видно
Esp_Size - Розмір обведення
Esp_Width - Висота обведення по відношенню до гравця
- = Стіни Hack = -
Wh_DrawPlayer - Гравців видно крізь стіни
Wh_DrawWeapon - Зброя видно крізь стіни
Wh_ColorPlayer - Кольорові гравці
Wh_ColorWeapon - Обводить зброї
Wh_GlowGrenade - Візуально обводить гранату відповідним їй кольором
- = Радар = -
Rad_Active - Radar Hack ON / OFF
Rad_x - Розташування поля радара по горизонталі зліва
Rad_y - Розташування поля радара по вертикалі зверху
Rad_w - Ширина поля радара
Rad_h - Висота поля радара
- = Вилучення = -
Rem_RemoveSmoke - Прибирає дим від димових гранат
Rem_RemoveFlash - Прибирає світло від флешки і показує, на скільки% ви ще засліплені
Rem_DrawMessage - Прибирає повідомлення по центру екрану