Особливість мода в тому що він проводить CW автоматично.
Особливості функціоналу мода:
Якщо команди зіграли внічию, можна зіграти овертайм, або закінчити матч
Вибір початкових сторін:
-Команди самі домовляються за кого починати
-Плагін кидає монетку і розподіляє команди за результатом монетки
-Команди грають раунд на ножах, що виграла команда вибирає сторону
Матч на декількох картах:
Матч можна проводити на одній або двох картах по черзі
Режим розминки (Warmup):
Перед кожною половинкою гри запускається режим розминки, гравці повинні написати say ready, щоб підтвердити свою готовність грати, коли всі гравці готові, плагін робить рестарт і гра починається
Можна встановити обмеження на час розминки, після якого матч автоматично стартує
Запис демок, зняття скріншотів:
По закінченню половинки робляться скріншоти на клієнтах, якщо необхідно
На клієнтах записуються демки гри, якщо необхідно
Можна записувати HLTV демки, включаючи останній раунд
Відновлення ігрової ситуації:
Вилетіли під час гри гравцям, при поверненні повертаються гроші, броня, зброя, щипці, фраги і смерті
Якщо сервер під час матчу некоректно завершив роботу (вилетів), після завантаження відновлюється матч з раунду на якому він вилетів, після перезапусків гравцям повертаються гроші, броня, зброя, щипці, фраги і смерті
Завантаження окремих конфіги:
Для кнайф раунду, розминки, матчу, овертайму завантажуються свої конфіги
Оповіщення гравців:
Після кожного раунду виводиться інформаційне повідомлення про стан матчу
Розробник: Grisbilen
Русифікував: breakt
ІСТОРІЯ ВЕРСІЙ: (Це не X-WAR)
Показати / сховати текст
AMX Clanwar system 1.4b5 by Grisbilen, Niro edition (2.7)
2.7-Виправлена помилка з неперекідиваніем за потрібну сторону після кнайф раунду
-Змінено меню вибору сторони після кнайфа, 1. Terrorists, 2. Counter-terrorists
2.6-Виправлена помилка зависання сервера під Linux при виклику awmenu,
спасибі max_rip за те, чот знайшов помилку, Seazon за тестування
-Додано зупинення демки перед початком запису на хлтв
2.5-Виправлена помилка: якщо в імені гравця міститься точка то POV демка пишеться без. Dem
-Плагін сам дізнається який потрібен hltv_rec_delay
-При виклику меню аналізуються ники гравців з клантагамі в clans.ini, при збігу, клантаг вставляється в меню
зручно, коли багато клантагов не потрібно по 10 разів клацати по кнопках 1 і 2 в пошуках потрібного
-Додано в меню налаштувань Only kill frags
-Виправлена помилка з відображенням в меню налаштувань 2х останніх змінних
-Виправлена помилка з ready у другій половині матчу
2.4-Виправлена помилка: матч не запускався з усіма параметрами через переповнення масиву
збільшено розмір масиву для парсинга парамтров
-HLTV говорить своє реальне стан, наприклад Recording initialized або Already recording initialized for ....
-Виправлена помилка: некорретно працювало відновлення матчу
2.3:-awrestart робить рестарт карти
-Awrestart2 робить рестарт поточної половинки
2.2:-Виправлена функція перекидання гравця за іншу команду, використаний код з плагіна amx match deluxe
-За розмінування бомби або за вибух не додаються фраги якщо aw_onlykillfrags 1
-Змінено формат імен клієнтських демок: team1-vs-team2-map-YearMonsDay_Hour-Min_POV (name)
2.1:
-Вилетіли гравцям відновлюється зброю, патрони в зброї, патрони в запасних обоймах, гранати і щипці
Якщо матч обривається через падіння сервера, після відновлення матчу гравцям повертається абсолютно всі,
що у них було на початку раунду (фраги, смерті, броня, гроші, зброю, патрони, гранати, щипці), на якому сервер впав
-В меню налаштувань доданий пункт зберегти amxwar.cfg
-Додана клієнтська команда say captain, набравши яку гравець стає капітаном команди
-Параметр aw_restart задає кількість та час перезапусків
наприклад aw_restart "1 1 2 2 3 4 5" зробить 7 перезапусків: 1сек-1сек-2сек-2сек-3сек-4сек-5секунд
по дефолту стоїть aw_restart "1 2 3"
2.0:
-Конфігі плагіна перенесені в amxmodx / configs / amxwar
-Все змінні awc_ перейменовані в aw_
-Повністю відключена підтримка SQL
-Прибрано відключення тактичного щита плагіном, прописуйте в конфігах amx_restrict on shield
-Виправлена помилка: HLTV не завжди ініціалізується
-Виправлена помилка: при виклику awmenu висне сервак на лінухе
-В меню додана можливість змінювати aw_ot_rounds і aw_warmup_timelimit
-Матч можна запускати, вказуючи необов'язкові параметри в будь-якому порядку,
наприклад aw team1 team2 cfg = cpl.cfg 2
У даному випадку запуститься матч з параметром minready = 2
Конфіги можна вказувати без. Cfg
-Заборонено доступ до aw поки демка на хлтв НЕ допише
-В strings.ini тепер можна вказувати координати і колір повідомлень
-Автостарт матчу, якщо вармап тривати довше ніж прописано в aw_warmup_timelimit
-Долучення кнайф раунд, aw_assign_mode відповідає за режим вибору сторін, 0 залишити як є, 1 кинути монетку, 2 кнайф
Матч запускається як зазвичай командою aw, після перемоги 1й з команд, гравцеві команди з найменшим id показується меню
з вибором боку, ЦТ або тер.
-Після кожного раунду в файл записується статистика по гравцях (фраги, смерті, гроші)
Якщо сервер "впаде", то після його запуску, почнеться обірваний матч з тим рахунком на якому він обірвався
Всім гравцям після 3 перезапусків повернутися фраги, смерті і гроші
Приклад: Якщо на 7м раунді сервак падає за рахунку 2-4, то після включення автоматично запускається матч
з рахунком 2-4, запускається вармап щоб дочекатися готовності всіх гравців для продовження матчу
Режим гри Timelimit не підтримується
1.6.1:
-Виправлена помилка: Не забиралася напис CT: і TERRORIST: коли всі готові писали notready
-У рядку готових заголовок CT і TERRORIST замінені на CTs і TERs
-Виправлена помилка: Не забирався нік гравця написав реді при його Дісконєкт
1.6:
-Коли робиться аборт матчу, запис демки зупиняється відразу ж
-Виправлена помилка: На Вармапе список готових гравців тепер не збиває напис зверху про состаяніі матчу
-Виправлена помилка: не очищається список написали ready перед другим вармапом
-Виправлена помилка: немає затримки перед зміни команд місцями
-Виправлена помилка: після кидка монетки (cointoss 1) гравців перекидається за неправильну сторону
-Перероблена функція зміни команд місцями. Моделі гравців завжди відповідають обраному! Модель можна знову обирати.
-Якщо aw_clantagcheck 1, то список написали реді складається тільки з ніків без клантагов.
Роздільником обов'язково повинен бути символ | або пробіл
-Клантаг дозволяється використовувати на початку або наприкінці імені
-Cointoss вродеби тепер працює коректно
1.5.4b7
Зміни:
-Повернення гравцеві на сервер під час матчу повертаються фраги і смерті
1.5.4b6
Зміни:
-Відображається список гравців, які написали ready
1.5.4b5
Зміни:
-Виправлена помилка з конфіг овертайму
-Виправлена помилка з невірними моделями при зміні сторін (Усім гравцям cl_minmodels 1, модель вибирати не можна)
-Додана затримка в 3 секунди перед примусовою зміною команд місцями після 1й половини
1.5.4b4
Зміни:
-Управлінням HLTV тепер займається модуль sockets, про udp.dll (udp.so) можна забути
1.5.4b3
Зміни:
-Виправлена помилка, вармап запускався 2 рази
-Зменшено пауза, після старту команди aw або amxwar, вармап починається практично відразу після команди
-Для команд aw, amxwar, awstart, awabort, awhltv запускаються з консолі сервера показуються підказки при неправильному введенні параметрів, як це зроблено на клієнті
-Введена мінлива aw_ot_rounds задає кількість раундів в овертаймі
1.5.3b8 - 1.5.4b2 not worked!
1.5.3b7
Зміни:
-Параметр "aw_warmup_cfg" вказує ім'я конфіга, який буде витягатися на початку warmup'a
-Тепер матч можна запускати без обов'язкового зазначення параметрів minready і gametype, наприклад: amxwar SK Virtus.pro, в цьому випадку замість minready підставитися значення з aw_minready_default, замість gametype - aw_gametype_default
-Exec amxwar / amxwar.cfg після кожного матчу, тепер для оновлення налаштувань не потрібне перезавантаження плагіна
- "Aw_minready_default" і "aw_gametype_default" також визначають початкові значення в awmenu
1.5.3b6
Зміни:
-В меню налаштувань (awmenu 4) тепер можна змінювати змінні: aw_hltv_rec_delay, aw_check_ip, aw_check_name, aw_return_money_by, aw_swapteams
1.5.3b5
Зміни:
-Виправлена помилка: після кидка монети за вибір сторін за які команди почнуть грати,
змінні не скидалися на дефолтні значення, тому запускаючи следущий матч без кидка монети
команди розподілялися по результату останнього кидка. Тому іноді запускаючи amxwar team1 team2 5 mr15 de_dust2,
очікуючи побачити team1 на місці counter-terrorist'ов бачимо насправді team2
-Amxwar тепер можна запускати без параметра map1 в цьому випадку матч почнеться на поточному карті
1.5.3b4
Зміни:
-Додано aw_swapteams (0 = не міняти команди місцями, 1 = міняти)
-Return_money_by перейменовано в aw_return_money_by
-Компілім під будь-якою версією AMX Mod X
-Addons \ plugins \ amxwar перенесена в amxwar, для сумісності плагіна з будь-яким AMXModX. AMXModX 0.16 = addons \ amxx, AMXModX 0.20 = addons \ amxmodx
-Усунена помилка: awmenu запускало amxwar з гаком параметром, матч не починався
-Aw_autoteam тепер працює
1.5.3b3
Зміни:
-Aw_hltw_rec_delay замінена на awс_hltv_rec_delay =)
-Виправлена помилка: функції amxwar, aw, awabort, awhltv, awstart не відображаються в amx_help в консолі сервера
-Виправлена помилка: awmenu НЕ отображет один з кланів, невозвожно почати матч. Помилка виправлена за рахунок відключення автовизначення кланів, зможете розпочати матч лише з тими командами які прописані в clans.ini, автоматично нові таги кланів додаватися туди не будуть
1.5.3b2
Зміни:
-Aw_check_ip (1 = перевіряти, 0 = немає). Якщо гравець вилітає з сервера, перевіряти чи приєднується користувача на відповідність його IP адреси з IP адресою вилетів гравця?
-Aw_check_name (1 = перевіряти, 0 = немає). Аналогічно тільки перевірка на ім'я
-Вилетів гравцеві під час матчу, знову зайшов на сервер повертаються гроші які були перед дісконект
-Виправлена помилка з незапісью hltv демо якщо в імені однго з граючих кланів прісутсвуєт пробіл
1.5.3b1:
Зміни:
-Додана затримка запису hltv demo: aw_hltv_rec_delay
-Демки записуються в окремий каталог cstrike \ Demos
-Виправлена помилка з невірним розширенням файлу демки записуються на клієнті
-В OverTime завантажується конфіг addons \ amxmodx \ plugins \ amxwar \ otcfg \ default.cfg
-Долучення автоматичний запуск плагіна restmenu.amx на випадок його незапуска перед виконанням команди заборони тактичного щита
-Aw_screenshot (0-не робити скріншот ,1-примусовий скріншот без згоди клієнта ,2-клієнт вирішує сам)