Меню
Навігація Система uCoz Counter-Strike 1.6 Counter-Strike:Source Counter-Strike: Global Offensive MineCraft Team Fortress 2 Все для Photoshop Мультимедія Онлайн Фільми
Головна » Файли » Все для Counter-Strike 1.6 » Плагіни для севрера
21.49
[DeathRun] Triggers & Entities Fix v1.4.1
Опис: 
Цей плагін виправляє активацію деяких тригерів і ентіті для "прозорих" гравців (вбудований semiclip в DeathRun Manager). 
А також включає в себе фікс відображення func_breakable (by xPaw) і фікс відображення func_train / func_rotating для Linux серверів (by ConnorMcLeod). 

Використовувані модулі: 
Fakemeta 
Hamsandwich 

Список тригерів і Ентіті, які виправляє плагін: 
trigger_hurt - Повний фікс, на відміну від оригінального плагіна фіксацію, цей повністю фіксують роботу тригера, навіть якщо у нього є ім'я і його можна вмикати / вимикати. 
trigger_push, trigger_teleport, trigger_gravity, trigger_multiple, trigger_once, trigger_counter - Повний фікс. 
func_breakable - виправлена ​​активація прапора "Stand on pressed" (руйнування при тиску) і "Touch" (руйнування при зіткненні) для "прозорих" гравців. А також виправлена ​​проблема з видимістю ентіті після її руйнування by xPaw: "Якщо у func_breakable встановлено прапор" touch ", і гравець підійшов до неї, стінка розбилася, але гравець все одно бачить її. Цей плагін виправляє це". 
func_button - виправлена ​​активація прапора "touch activates" (активація при зіткненні) для "прозорих" гравців. 
item_healthkit, item_battery, item_longjump, armoury_entity - виправлений підйом зброї / аптечок / броні / лонг-джамп. 
func_door, func_door_rotating - Наносить "прозорому" гравцеві якщо його прищемив об'єктом, а також виправляє відкриття дверей для "прозорий" гравців (не завжди працює, наприклад на cs_militia не працює для дверей в будинку). 
momentary_door, func_vehicle, func_tracktrain, func_pendulum - Наносить "прозорому" гравцеві якщо його прищемив об'єктом. 
func_train, func_rotating - Наносить "прозорому" гравцеві якщо його прищемив об'єктом, а також виправляє їх відображення для Linux серверів. 
Увага! Важлива інформація для мапперов! 
Чи не групуйте кілька брашей в одну trigger_ * Ентіті! Це створює баг, який не можна виправити. Додавайте кожен браш в окрему Ентіті. Дивіться тестову картку для детальної інформації. Стрибніть на червоний підлогу і ви помрете, стрибну на жовтий підлогу і ви залишитеся живими. Ця проблема також спостерігається і в оригінальному плагіні (DRM_trigger_hurt_fix). 

Налаштування: 
По-замовчуванню - 1 (включено) 
* Semiclip_fix_hurt <1 / 0> - Включити / виключити trigger_hurt фікс активації. 
* Semiclip_fix_push <1 / 0> - Включити / виключити trigger_push фікс активації. 
* Semiclip_fix_teleport <1 / 0> - Включити / виключити trigger_teleport фікс активації. 
* Semiclip_fix_gravity <1 / 0> - Включити / виключити trigger_gravity фікс активації. 
* Semiclip_fix_multiple <1 / 0> - Включити / виключити trigger_multiple фікс активації. 
* Semiclip_fix_once <1 / 0> - Включити / виключити trigger_once фікс активації. 
* Semiclip_fix_counter <1 / 0> - Включити / виключити trigger_counter фікс активації. 
* Semiclip_fix_breakable <1 / 0> - Включити / виключити func_breakable фікс активації. 
* Semiclip_fix_breakable_render <1 / 0> - Включити / виключити func_breakable фікс відображення. 
* Semiclip_fix_button <1 / 0> - Включити / виключити func_button фікс активації. 
* Semiclip_fix_button_delay <сек> - по-замовчуванню 2.0 секунди, частота оновлення координат у кнопкок. Чим менше значення - тим вище навантаження на процесор. Чим більше значення - тим менше навантаження на процесор. 0 - вимкнути, але тоді фікс не буде працювати для пересунуті кнопок. 
* Semiclip_fix_item <1 / 0> - Включити / виключити item_healthkit, item_battery, item_longjump, armoury_entity фікс підйому (зброї / аптечок / броні / лонг-джамп). 
* Semiclip_fix_item_delay <сек> - по-замовчуванню 2.0 секунди, частота оновлення координат у об'єктів (зброї / аптечок / броні / лонг-джамп). Чим менше значення - тим вище навантаження на процесор. Чим більше значення - тим менше навантаження на процесор. 0 - вимкнути, але тоді фікс не буде працювати для пересунуті об'єктів. 
* Semiclip_fix_door <1 / 0> - Включити / виключити func_door фікс блокування. 
* Semiclip_fix_door_open <1 / 0> - Включити / виключити фікс відкривання func_door. 
* Semiclip_fix_door_rotating <1 / 0> - Включити / виключити func_door_rotating фікс блокування. 
* Semiclip_fix_door_rotating_open <1 / 0> - Включити / виключити фікс відкривання func_door_rotating. 
* Semiclip_fix_momentary_door <1 / 0> - Включити / виключити momentary_door фікс блокування. 
* Semiclip_fix_train <1 / 0> - Включити / виключити func_train фікс блокування. 
* Semiclip_fix_train_render <1 / 0> - Включити / виключити func_train фікс відображення (тільки для лінукс серверів). 
* Semiclip_fix_vehicle <1 / 0> - Включити / виключити func_vehicle фікс блокування. 
* Semiclip_fix_tracktrain <1 / 0> - Включити / виключити func_tracktrain фікс блокування. 
* Semiclip_fix_rotating <1 / 0> - Включити / виключити func_rotating фікс блокування. 
* Semiclip_fix_rotating_render <1 / 0> - Включити / виключити func_rotating фікс відображення (тільки для лінукс серверів). 
* Semiclip_fix_pendulum <1 / 0> - Включити / виключити func_pendulum фікс блокування. 
* Semiclip_fix_block <1 / 0> - Включити / виключити блокування дверей / поїздів / машин для прозорих гравців. Якщо вимкнути цю опцію, тоді двері / поїзд / машина не будуть блокуватися (машини / поїзда будуть далі їхати без зупинки, а двері не будуть відразу заїжджати назад), коли в них застряг "прозорий" гравець. 
Для застосування налаштувань ви повинні перезавантажити карту. 

Підказка: 
Ви можете використовувати для кожної карти свої налаштування. 
Для цього перейдіть в папку amxmodx / configs / maps (якщо такої немає - створіть) і створіть файл імя_карти.cfg з таким змістом (приклад): 
semiclip_fix_teleport 0 
І збережіть файл. Також важливо не забути додати amxmodx / configs / amxx.cfg наступне: 
semiclip_fix_teleport 1 
А то інакше при зміні карти на іншу, настройка так і залишиться відключеною. 

ЧАВО (часто ставляться): 
Питання: Що робить цей плагін? 
Відповідь: Виправляє деякі проблеми для "прозорих" гравців. 

Питання: З яким плагіном semiclip цей плагін працює? 
Відповідь: Коректна робота гарантується тільки з вбудованим semiclip'ом для DeathRun Manager v3.0.3 (на більш ранніх версіях не тестувалося). 

Питання: Чи працює плагін з Automatic Unstuck? 
Відповідь: Так, в усякому разі у мене з Automatic Unstuck v1.5 працює без проблем. 

Питання: Чи потрібен мені оригінальний trigger_hurt (by xPaw) fix плагін? 
Відповідь: Ні, ви повинні відключити його, щоб мій плагін працював нормально. 

Питання: Плагін буде працювати з func_breakable fix (by xPaw)? 
Відповідь: Так, але це виправлення вбудовано в мій плагін, і краще відключити func_breakable fix (by xPaw), щоб не створювати додаткове навантаження на процесор. 

Питання: Чи буде цей плагін працювати з deathrun maps fixer? 
Відповідь: Так, всі прекрастно працює. 

Питання: Чи буде цей плагін працювати з Linux func_rotating bug fixer? 
Відповідь: Так, але це виправлення вбудовано в мій плагін, і краще відключити Linux func_rotating bug fixer, щоб не створювати додаткове навантаження на процесор. 

Питання: Чи потрібно мені відключати фікс відображення func_train / func_rotating (semiclip_fix_train_render / semiclip_fix_rotating_render) на windows сервері? 
Відповідь: Ні, ці настройки не мають ніякого значення для windows сервера. 

Питання: У мене проблема - тригери активуються не там, де повинні! 
Відповідь: Ця проблема виникає швидше за все тому, що маппер додав кілька брашей як одну Ентіті. У такому випадку ви можете спробувати відключити фікс даного тригера на цій карті. Більше я нічим не можу допомогти вам - зв'яжіться з автором карти, і попросіть його виправити цю проблему (дайте посилання на цей плагін і поясніть суть проблеми, нехай подивиться тестову карту). 

Копірайти і спасибі: 
Created By AlexALX (c) 2010-2011 http://alex-php.net/ 

DRM: Triggers & Entities Fix is ​​free software; 
This program is free software: you can redistribute it and / or modify 
it under the terms of the GNU General Public License as published by 
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or 
(At your option) any later version. 

This program is distributed in the hope that it will be useful, 
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of 
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the 
GNU General Public License for more details. 

You should have received a copy of the GNU General Public License 
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>. 
------------------------ 
Created By AlexALX (c) 2010-2011 http://alex-php.net/ 
Based on DRM_trigger_hurt_fix 
Original plugin authors: 
coderiz / xPaw 
Thanks: 
ConnorMcLeod (CTriggerPush_Touch, func_rotating render fix plugin) 
Monyak (idea how to fix the doors and some help) 
xPaw (use him func_breakable render fix plugin) 
Lt.RAT (small help with plugin optimization) 
Список змін: 
[21.03.11 - v1.4.1] 
* Виправлені деякі помилки. 
[30.09.10 - v1.4] 
* Поліпшено алгоритм фіксації підйому зброї (тепер він працює для переміщених об'єктів). 
* Тепер прозорі гравці можуть піднімати зброю, яку вони (або хтось інший) викинув. 
* Поліпшено алгоритм фіксації прапора "активація при зіткненні" для кнопок (тепер він працює для переміщених об'єктів). 
* Долучення фікс відкриття дверей прозорими гравцями (не завжди працює, наприклад на cs_militia не працює для дверей в будинку). 
* Додані нові налаштування. 
* Виправлена ​​робота настройок при використанні amxbans v6. 
* Додана функція автоматичної зупинки плагінів, які слід відключати при роботі з даними плагіном (наприклад linux func_rotating fix). 
* Оптимізація коду. 
[24.09.10 - v1.3.2] 
* Вбудований Linux func_rotating / func_train render fix. 
* Додані нові налаштування. 
[19.09.10 - v1.3.1] 
* Виправлено баг з роботою фіксацію дверей / поїздів / машин за деяких обставин. 
* Дрібні зміни. 
[14.09.10 - v1.3] 
* Додані нові налаштування. 
* Оптимізація коду. 
Покращено виправлення проблеми з помилковою активацією тригерів при близькому проходженні "прозорого" гравця. 
[12.09.10 - v1.2] 
* Тепер, коли "прозорий" гравець застряг у дверях / поїзді і т.д. - Ентіті блокується. 
* Додана нова установка - semiclip_fix_block. 
* Додано ЧАВО (часто задаються). 
[09.09.10 - v1.1.1] 
* Деяка оптимізація коду. 
* Видалена функція CBaseTrigger_ToggleUse (вона не потрібна, не пам'ятаю навіщо я її додавав - Тож усе працює). 
* Тепер, якщо гравець не "прозорий", він може нормально пройти через кілька брашей які зроблені як одна ентіті (навіщо я це заблокував? Не пам'ятаю: D всі отже працює). 
[08.09.10 - v1.1b] 
* Вбудований func_breakable render fix плагін by xPaw. 
* Додані настройки. 
* Виправлена ​​проблема з тригерами, коли гравець дуже близько - він спрацьовував (наприклад trigger_hurt вбивав гравця). 
* Покращуваний метод виявлення застряглого гравця в ентіте дверях / поїзді і тд - тепер це працює майже завжди. 
* Оптимізація коду. 
* Дрібні зміни. 
[07.09.10 - v1.0b] 
* Перша версія.
Категорія: Плагіни для севрера | Переглядів: 372 | Додав: DeLiGhT | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]