А також включає в себе фікс відображення func_breakable (by xPaw) і фікс відображення func_train / func_rotating для Linux серверів (by ConnorMcLeod).
Використовувані модулі:
Fakemeta
Hamsandwich
Список тригерів і Ентіті, які виправляє плагін:
trigger_hurt - Повний фікс, на відміну від оригінального плагіна фіксацію, цей повністю фіксують роботу тригера, навіть якщо у нього є ім'я і його можна вмикати / вимикати.
trigger_push, trigger_teleport, trigger_gravity, trigger_multiple, trigger_once, trigger_counter - Повний фікс.
func_breakable - виправлена активація прапора "Stand on pressed" (руйнування при тиску) і "Touch" (руйнування при зіткненні) для "прозорих" гравців. А також виправлена проблема з видимістю ентіті після її руйнування by xPaw: "Якщо у func_breakable встановлено прапор" touch ", і гравець підійшов до неї, стінка розбилася, але гравець все одно бачить її. Цей плагін виправляє це".
func_button - виправлена активація прапора "touch activates" (активація при зіткненні) для "прозорих" гравців.
item_healthkit, item_battery, item_longjump, armoury_entity - виправлений підйом зброї / аптечок / броні / лонг-джамп.
func_door, func_door_rotating - Наносить "прозорому" гравцеві якщо його прищемив об'єктом, а також виправляє відкриття дверей для "прозорий" гравців (не завжди працює, наприклад на cs_militia не працює для дверей в будинку).
momentary_door, func_vehicle, func_tracktrain, func_pendulum - Наносить "прозорому" гравцеві якщо його прищемив об'єктом.
func_train, func_rotating - Наносить "прозорому" гравцеві якщо його прищемив об'єктом, а також виправляє їх відображення для Linux серверів.
Увага! Важлива інформація для мапперов!
Чи не групуйте кілька брашей в одну trigger_ * Ентіті! Це створює баг, який не можна виправити. Додавайте кожен браш в окрему Ентіті. Дивіться тестову картку для детальної інформації. Стрибніть на червоний підлогу і ви помрете, стрибну на жовтий підлогу і ви залишитеся живими. Ця проблема також спостерігається і в оригінальному плагіні (DRM_trigger_hurt_fix).
Налаштування:
По-замовчуванню - 1 (включено)
* Semiclip_fix_hurt <1 / 0> - Включити / виключити trigger_hurt фікс активації.
* Semiclip_fix_push <1 / 0> - Включити / виключити trigger_push фікс активації.
* Semiclip_fix_teleport <1 / 0> - Включити / виключити trigger_teleport фікс активації.
* Semiclip_fix_gravity <1 / 0> - Включити / виключити trigger_gravity фікс активації.
* Semiclip_fix_multiple <1 / 0> - Включити / виключити trigger_multiple фікс активації.
* Semiclip_fix_once <1 / 0> - Включити / виключити trigger_once фікс активації.
* Semiclip_fix_counter <1 / 0> - Включити / виключити trigger_counter фікс активації.
* Semiclip_fix_breakable <1 / 0> - Включити / виключити func_breakable фікс активації.
* Semiclip_fix_breakable_render <1 / 0> - Включити / виключити func_breakable фікс відображення.
* Semiclip_fix_button <1 / 0> - Включити / виключити func_button фікс активації.
* Semiclip_fix_button_delay <сек> - по-замовчуванню 2.0 секунди, частота оновлення координат у кнопкок. Чим менше значення - тим вище навантаження на процесор. Чим більше значення - тим менше навантаження на процесор. 0 - вимкнути, але тоді фікс не буде працювати для пересунуті кнопок.
* Semiclip_fix_item <1 / 0> - Включити / виключити item_healthkit, item_battery, item_longjump, armoury_entity фікс підйому (зброї / аптечок / броні / лонг-джамп).
* Semiclip_fix_item_delay <сек> - по-замовчуванню 2.0 секунди, частота оновлення координат у об'єктів (зброї / аптечок / броні / лонг-джамп). Чим менше значення - тим вище навантаження на процесор. Чим більше значення - тим менше навантаження на процесор. 0 - вимкнути, але тоді фікс не буде працювати для пересунуті об'єктів.
* Semiclip_fix_door <1 / 0> - Включити / виключити func_door фікс блокування.
* Semiclip_fix_door_open <1 / 0> - Включити / виключити фікс відкривання func_door.
* Semiclip_fix_door_rotating <1 / 0> - Включити / виключити func_door_rotating фікс блокування.
* Semiclip_fix_door_rotating_open <1 / 0> - Включити / виключити фікс відкривання func_door_rotating.
* Semiclip_fix_momentary_door <1 / 0> - Включити / виключити momentary_door фікс блокування.
* Semiclip_fix_train <1 / 0> - Включити / виключити func_train фікс блокування.
* Semiclip_fix_train_render <1 / 0> - Включити / виключити func_train фікс відображення (тільки для лінукс серверів).
* Semiclip_fix_vehicle <1 / 0> - Включити / виключити func_vehicle фікс блокування.
* Semiclip_fix_tracktrain <1 / 0> - Включити / виключити func_tracktrain фікс блокування.
* Semiclip_fix_rotating <1 / 0> - Включити / виключити func_rotating фікс блокування.
* Semiclip_fix_rotating_render <1 / 0> - Включити / виключити func_rotating фікс відображення (тільки для лінукс серверів).
* Semiclip_fix_pendulum <1 / 0> - Включити / виключити func_pendulum фікс блокування.
* Semiclip_fix_block <1 / 0> - Включити / виключити блокування дверей / поїздів / машин для прозорих гравців. Якщо вимкнути цю опцію, тоді двері / поїзд / машина не будуть блокуватися (машини / поїзда будуть далі їхати без зупинки, а двері не будуть відразу заїжджати назад), коли в них застряг "прозорий" гравець.
Для застосування налаштувань ви повинні перезавантажити карту.
Підказка:
Ви можете використовувати для кожної карти свої налаштування.
Для цього перейдіть в папку amxmodx / configs / maps (якщо такої немає - створіть) і створіть файл імя_карти.cfg з таким змістом (приклад):
semiclip_fix_teleport 0
І збережіть файл. Також важливо не забути додати amxmodx / configs / amxx.cfg наступне:
semiclip_fix_teleport 1
А то інакше при зміні карти на іншу, настройка так і залишиться відключеною.
ЧАВО (часто ставляться):
Питання: Що робить цей плагін?
Відповідь: Виправляє деякі проблеми для "прозорих" гравців.
Питання: З яким плагіном semiclip цей плагін працює?
Відповідь: Коректна робота гарантується тільки з вбудованим semiclip'ом для DeathRun Manager v3.0.3 (на більш ранніх версіях не тестувалося).
Питання: Чи працює плагін з Automatic Unstuck?
Відповідь: Так, в усякому разі у мене з Automatic Unstuck v1.5 працює без проблем.
Питання: Чи потрібен мені оригінальний trigger_hurt (by xPaw) fix плагін?
Відповідь: Ні, ви повинні відключити його, щоб мій плагін працював нормально.
Питання: Плагін буде працювати з func_breakable fix (by xPaw)?
Відповідь: Так, але це виправлення вбудовано в мій плагін, і краще відключити func_breakable fix (by xPaw), щоб не створювати додаткове навантаження на процесор.
Питання: Чи буде цей плагін працювати з deathrun maps fixer?
Відповідь: Так, всі прекрастно працює.
Питання: Чи буде цей плагін працювати з Linux func_rotating bug fixer?
Відповідь: Так, але це виправлення вбудовано в мій плагін, і краще відключити Linux func_rotating bug fixer, щоб не створювати додаткове навантаження на процесор.
Питання: Чи потрібно мені відключати фікс відображення func_train / func_rotating (semiclip_fix_train_render / semiclip_fix_rotating_render) на windows сервері?
Відповідь: Ні, ці настройки не мають ніякого значення для windows сервера.
Питання: У мене проблема - тригери активуються не там, де повинні!
Відповідь: Ця проблема виникає швидше за все тому, що маппер додав кілька брашей як одну Ентіті. У такому випадку ви можете спробувати відключити фікс даного тригера на цій карті. Більше я нічим не можу допомогти вам - зв'яжіться з автором карти, і попросіть його виправити цю проблему (дайте посилання на цей плагін і поясніть суть проблеми, нехай подивиться тестову карту).
Копірайти і спасибі:
Created By AlexALX (c) 2010-2011 http://alex-php.net/
DRM: Triggers & Entities Fix is free software;
This program is free software: you can redistribute it and / or modify
it under the terms of the GNU General Public License as published by
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
(At your option) any later version.
This program is distributed in the hope that it will be useful,
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
GNU General Public License for more details.
You should have received a copy of the GNU General Public License
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
------------------------
Created By AlexALX (c) 2010-2011 http://alex-php.net/
Based on DRM_trigger_hurt_fix
Original plugin authors:
coderiz / xPaw
Thanks:
ConnorMcLeod (CTriggerPush_Touch, func_rotating render fix plugin)
Monyak (idea how to fix the doors and some help)
xPaw (use him func_breakable render fix plugin)
Lt.RAT (small help with plugin optimization)
Список змін:
[21.03.11 - v1.4.1]
* Виправлені деякі помилки.
[30.09.10 - v1.4]
* Поліпшено алгоритм фіксації підйому зброї (тепер він працює для переміщених об'єктів).
* Тепер прозорі гравці можуть піднімати зброю, яку вони (або хтось інший) викинув.
* Поліпшено алгоритм фіксації прапора "активація при зіткненні" для кнопок (тепер він працює для переміщених об'єктів).
* Долучення фікс відкриття дверей прозорими гравцями (не завжди працює, наприклад на cs_militia не працює для дверей в будинку).
* Додані нові налаштування.
* Виправлена робота настройок при використанні amxbans v6.
* Додана функція автоматичної зупинки плагінів, які слід відключати при роботі з даними плагіном (наприклад linux func_rotating fix).
* Оптимізація коду.
[24.09.10 - v1.3.2]
* Вбудований Linux func_rotating / func_train render fix.
* Додані нові налаштування.
[19.09.10 - v1.3.1]
* Виправлено баг з роботою фіксацію дверей / поїздів / машин за деяких обставин.
* Дрібні зміни.
[14.09.10 - v1.3]
* Додані нові налаштування.
* Оптимізація коду.
Покращено виправлення проблеми з помилковою активацією тригерів при близькому проходженні "прозорого" гравця.
[12.09.10 - v1.2]
* Тепер, коли "прозорий" гравець застряг у дверях / поїзді і т.д. - Ентіті блокується.
* Додана нова установка - semiclip_fix_block.
* Додано ЧАВО (часто задаються).
[09.09.10 - v1.1.1]
* Деяка оптимізація коду.
* Видалена функція CBaseTrigger_ToggleUse (вона не потрібна, не пам'ятаю навіщо я її додавав - Тож усе працює).
* Тепер, якщо гравець не "прозорий", він може нормально пройти через кілька брашей які зроблені як одна ентіті (навіщо я це заблокував? Не пам'ятаю: D всі отже працює).
[08.09.10 - v1.1b]
* Вбудований func_breakable render fix плагін by xPaw.
* Додані настройки.
* Виправлена проблема з тригерами, коли гравець дуже близько - він спрацьовував (наприклад trigger_hurt вбивав гравця).
* Покращуваний метод виявлення застряглого гравця в ентіте дверях / поїзді і тд - тепер це працює майже завжди.
* Оптимізація коду.
* Дрібні зміни.
[07.09.10 - v1.0b]
* Перша версія.