Перед
етапом в Барселоні багато команд серйозно оновили машини, але не всі новинки
виявились ефективними, а нове заднє антикрило на машинах Ferrari вранці в
суботу було заборонено FIA, так що інженерам Скудерії довелося поставити
минулої версію, яка використовувалася в Туреччині.
Ще одним викликом стала поява нового жорсткого складу гуми Pirelli - шинники
збільшили його ресурс, але гума виявилася повільною і на вільних заїздах
поступалася в швидкості м'якому складу близько двох секунд на колі. З
огляду на необхідність зберегти максимум комплектів м'якої гуми для завтрашньої
гонки, команди намагалися уникнути її використання в першій кваліфікаційній
сесії.
Непросте завдання довелося вирішувати інженерам і механікам Lotus Renault -
вранці машина Ніка Хайдфельда загорілася на трасі через тріщини у вихлопній
трубі. Ушкодження виявилися серйозними - довелося замінити двигун і багато
елементів задньої підвіски. Команда робила все можливе, але Нік не зміг
виїхати на трасу і вибув з подальшої боротьби, разом з Баррікелло (у бразильця
виникли проблеми з коробкою передач), Глоком, Ліуцці, Картікеяном, Д'Амброзіо і
Труллі.
Протокол сесії очолив Міхаель Шумахер - 1:22.960, проїхав коло на м'якій
гумі.Хейккі Ковалайненом вдалося вперше вивести Team Lotus в другу сесію на
сухій трасі.
У другій сесії Сутіл і ді Реста використовували жорстку гуму, поступившись у
підсумку Ковалайненом. Крім них у
фінальну сесію не змогли пробитися Буемі, Перес, Альгерсуарі і Кобаяші. Протокол
очолив Себастьян Феттель - 1:21.540, Пастор Мальдонадо вперше за кар'єру
пробився в першу десятку.
На початку фінальної сесії першу спробу провели гонщики Red Bull Racing і
McLaren, решта чекали останніх хвилин сесії. Міхаель Шумахер виїхав на
трасу, але повернувся в бокси, не проїхавши кола. Тільки Алонсо вдалося
змінити ситуацію в першій четвірці - іспанець випередив Баттона. Віталій
Петров зайняв шосту сходинку, повторивши кращий результат у кар'єрі - з такої ж
позиції росіянин стартував в Мельбурні.
Як і в Туреччині, Уеббер та Феттель покинули машини ще до кінця сесії, зайнявши
два перших рядки. На цей раз поул дістався Уебберу - сьомий у кар'єрі і
перший у цьому сезоні, а на машині Феттеля виникли проблеми з KERS.
Старт обіцяє бути цікавим, завтра багато що вирішить гума і оптимальна стратегія.